6 Şubat 2013 Çarşamba

MUTLU GÜNLER

MERHABALAR.. Tığ ile ördüğüm çorabım nasıl olmuş

9 yorum:

  1. Şahane,ellerinize sağlık.Güzel günlerde kullanın,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık cok güzel olmuş canım cok beğendim

    birde size nacizane bi öneride bulunmak istiyorum bloğunuzda yazılarınız üstm üste girmiş blogerden şablonlara ve özelleştirmeye gel tıkla karşınıza gnişlik ayarları cıkar burda üst taraftakini 1180 alttaki sağ ve sol yazan yerleride 250 yaparsanız bu sorunu ortadan kaldırırsınız nolur yanlış anlamayın yardımcı olmak istedim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. ÇOK çok teşekkür ederim nasıl olmuşmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım olmulş yazılar üst üste deil artık elllerine sağlık canım sormak istediğin bişeyler olursa ben yardıma hazırım canım benim

      Sil
  4. En español se puede por favor?

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil